-->

2016. február 26., péntek

Visszatértem - na de mivel is tudok szolgálni?

Az elmúlt időben keveset foglalkoztam a bloggal - ez leginkább jómagamnak köszönhető. Mostantól próbálom szűkebbre fogni a két fejezet közti időt, viszont pár apró módosítás társaságában.
A szereplők. Mióta megnyitottam a blogot, pár fokkal gyarapodott az orosztudásom, mind nyelvvel, mind a nevekkel kapcsolatban.
A díjak? A díjak. Úgy gondolom, hogy már ezek is elveszítették a jelentőségüket. Ezzel nem arra akarok kijukadni, hogy "jaj, nekem már nem kell díj", "már piszkosul elegem van belőle, nekem ennyi elég volt, kösz", meg hogy "folyton csak töltögetni kell, már unalmas", nem! Csak szeretném, ha tudnátok, hogy én ezt a blogot azért nyitottam meg, mert Titeket, Olvasókat akartalak szórakoztatni, a díj meg csak elveszi ezt a varázst. Nem azt mondom, hogy ne szórjátok a nyakamba, hanem szerintem felesleges a kitöltés, így ezt elhanyagolom. Viszont mindig jó érzéssel tölt el, amikor megkapok egyet. Nem mondok le róluk.
Apropó, a díjak. Most éppen kettő porosodik a fiókomban. Ezeket már az új "rendszer" alá vetem. Bocsánat.

До свиданья!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése